< Панютинський професійний аграрний ліцей - Фізичне виховання
Поднять страницу в верх
Четвер, 23.01.2020, 11:17

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Панютинський професійний аграрний ліцей запрошує на навчання
Новини
Календар
«  Січень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Block title
Національна дитяча горяча лінія
Block title
Національна горяча лінія
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Фізичне виховання

 

Фізичне виховання учнів в ліцеї є складовою частиною навчально-виховного процесу, яка спрямована на всебічний розвиток фізичних і духовних сил майбутніх робітників, їх підготовку до трудової діяльності і захисту Вітчизни.

Метою фізичного виховання учнів є формування фізичної культури  особистості та здібностей, направлених на використання різноманітн7их засобів фізичної культури, спорту і туризму для збереження та зміцнення здоров'я, психофізичної підготовки і самопідготовки до майбутньої професійної діяльності.

Навчальна робота здійснюється за програмою для професійно-технічних навчальних закладів «Фізична культура» (автори-упорядники В.О.Павленко, Л.Ф.Духовний, С.О. Єфремова, О.Х.Неткал, В.С.Хрін, С.В.Отрощенко), Київ, 2013 рік. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України лист № 1/12-6294 від 05.08.2013.

Адміністрацією ліцею створені умови для якісного проведення уроків фізичної культури за розкладом занять. Матеріальна база з фізичного виховання дає можливість проводити уроки на достатньому рівні.

Навчальний заклад має спортивний зал розмірами 24х12 м, тренажерна кімната розміром 4х6 м, приміщення для фізкультурно-оздоровчих занять в гуртожитку,  облаштовані спортивні майданчики:  легкоатлетичне ядро, два баскетбольні майданчики, один волейбольний майданчик, поле для міні-футболу.

Важливою складовою внутрішнього контролю щодо розвитку фізичної культури є розгляд питань на педагогічних радах.

У 2013 році на засіданнях педрад розглядалися такі питання:

- аналіз результатів навчально-виховного процесу – як умова його оптимізації (фізвиховання в тому числі);

- про роботу педпрацівників з питань попередження тютюнопаління серед учнів (19.01.2013, протокол № 3);

- позакласна робота з фізичного виховання в ліцеї (21.03.2013, протокол № 4).

У 2014 році на засіданнях педрад розглядалися такі питання:

- сучасні форми та методи позаурочної роботи з фізичного виховання (04.03.2014 р. Протокол №4);

- про підсумки методичної роботи з фізичного виховання (19.06.2014 р., протокол № 7);

- аналіз навчально-виховного процесу (з фізичного виховання)  (28.08.2014, протокол № 1).

В ліцеї застосовуються педагогічні технології та інновації.

Під час уроків викладачі використовують такі форми організації:

  • фронтальне навчання;
  • групова навчальна діяльність учнів;
  • робота в малих групах;
  • колового тренування;
  • парні форми;
  • рухливі ігри;
  • елементи автогенного тренування.

Виховні технології:

  • технологія колективного творчого виховання;
  • здійснення між предметних зв’язків як засобу реалізації компетентнісного підходу в освіті;
  • оцінка діяльності учня не лише за кінцевим результатом, але й за процесом досягнення цього результату;
  • власний приклад з метою створення позитивного ставлення до фізичної культури та спорту; 
  • педагогічна технологія створення «ситуації успіху».

Застосовують інтерактивні методи навчання і виховання:

- «Займи позицію»; 

- «Навчаючи – учусь».

Викладачі фізичного виховання використовують інноваційні технології фізичного виховання:

- степ-аеробіку;

- стретчінг; 

- фітнес-технологія;

- шейпінг.

Ефективним є навчання здоровому способу життя на уроках та в позаурочний час. Під час проведення уроків викладачі ліцею використовують технології збереження і зміцнення здоров'я,  корекційні технології, технології навчання здоровому способу життя.

Якість знань, умінь і навичок учнів з предмету фізичної культури у 2013 році становила 61,53%; у 2014 році становила 63,2%, у 2015 році становила 57,6%. При оцінюванні викладачі фізичної культури враховують:  засвоєння теоретико-методичних знань, засвоєння техніки виконання фізичних вправ, виконання навчального нормативу з урахуванням динаміки особистого результату, ступінь активності учнів на уроках, залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний час, участь у спортивних змаганнях усіх рівнів.

Викладачі фізичної культури  постійно застосовують на уроках  методи самоконтролю: дихання, пульс.

У ліцеї є кабінет фізичного виховання, в якому створено умови для підготовки викладачів фізичного виховання, керівників спортивних гуртків до навчальних занять і позаурочних заходів;  проведення індивідуальних та колективних форм методичної роботи, узагальнення, поширення кращого педагогічного досвіду, накопичення і систематизація методичної інформації.

У ліцеї є  нормативно-правові документи, програми, якими керується педагогічний колектив щодо організації фізичного виховання:

  • Програма для професійно-технічних навчальних закладів «Фізичне виховання». (Київ, 2013);
  • Програма «Фізична культура для спеціальної медичної групи 10-11 класів середньої загальноосвітньої школи, I-II курсів професійно-технічних училищ. (Ф.Ф.Бондарев, М.С.Дубовис, В.В.Снігур 1997 р.);
  • Програма спортивного гуртка з волейболу;
  • Графіки навчального процесу з фізичного виховання за спеціальностями по курсам навчання;
  • Плани-конспекти занять, які в цілому являють собою логічно послідовну систему загальної фізичної та технічної підготовки учнів;
  • Комплекси вправ для розвитку основних фізичних якостей;
  • Комплекси загально розвиваючих вправ з предметами та без предметів для підготовчої частини уроків;
  • Комплекси загально розвиваючих вправ у парах;
  • Комплекси професійно-прикладної фізичної підготовки;
  • Технологічні картки завдання з колового тренування;
  • Комплекси вправ з стретчінг;
  • Комплекси вправ з степ-аеробіки;
  • Комплекси ранкової гімнастики;
  • Комплекси виробничої гімнастики;
  • Комплекси фізкультпауз.

Учбова література по фізичній культурі:

  • підручники,
  • учбові посібники,
  • довідники,
  • література з олімпійської тематики,
  • правила змагань з видів спорту,
  • періодичні методичні журнали «Фізична культура в школі» 2000-2011р., «Фізичне виховання в сучасній школі» 2012-2014р., «Фізичне виховання в рідній школі» 2015р.

 

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz